duminică, 17 octombrie 2010

Rascumparata

Un glas sincer rasuna in intuneric implorand eliberare ...

Datorita maretului Tau har, in urma jertfei de la cruce, exista speranta, fara indoieli, ca avem iertare.
Harul Tau inunda fiinta mea, si eu stiu ca daca imi marturisec vina El e credincios si drept sa ma curatesca de orice pata!

Ce as fi eu fara jertfa Ta? As fii o fiinta fara speranta, impovarata, fara zambet si fata senina, fara dragoste, fara putere de a ierta...Jertfa Ta mi-a dat viata!

Chiar daca raman doar niste cicatrici, sentimetul eliberarii dainuie peste toate in izbucnirile de lauda!
Prin credinta eu traiesc o viata sfanta pentru ca cred in Isus. El imi da izbanda in toate, ma calauzeste pe calea placuta Lui, netezand calea Sa sub pasii mei.

"Ferice", zice El "de aceia ale căror fărădelegi sunt iertate, şi ale căror păcate sunt acoperite!
Ferice de omul, căruia nu-i ţine Domnul în seamă păcatul!" Romani 4:7-8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu