vineri, 18 iunie 2010

Te iubesc?

Iubesc clipele nepretuite petrecute in prezenta Ta, iar Tu ma rasfeti cu vorbe puternice.Iubesc purtarea Ta de grija si atunci cand imi raspunzi, Esti atat credincios! Iubesc puterea care o ai asupra fiintei mele, a gandurilor mele si a comportamentului meu! Dar oare pe Tine te iubesc cu adevarat, din toata inima mea? Iubesc binecuvantarile Tale si tot ce faci in viata mea. Iubesc atunci cand dai vindecare trupului meu bolnav si obosit.Iubesc tot ce ai creat in natura,stelele, soarele si luna, rasaritul si apusul,bobocii inflorind si fluturii zburand, iubesc intreaga Ta creatie!

Astazi aleg sa adancesc dragostea mea pentru Tine. Aleg sa Te iubesc cu toata mintea mea, cu tot cugetul meu, din toata inima si fiinta mea!

Nu vreau sa fac ceea ce simt sau doresc, ci ceea ce trebuie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu